fredag 17 juni 2011

Tråkdag :( antingen/eller svart/vitt solsken/spöregn. Och idag har det alltså regnat, blåst som fasen och varit svinkallt! Boring! Ingen promenad. Och ingen crosstrainer. Tänkte springa men inte ens det. Jag är helt enkelt inte alls på hugget! Det är väl bara att acceptera såna här dagar. Jag till och med saknar rastlösheten... Jaja, det går över som tur är. Både regn och ett dåligt humör!

Jag har dock fått något att fundera över. Ovanligt? Not.
Jag har ju egentligen planen för hösten helt utstakad. Planerad och efterlängtad augusti. Så får jag jordens erbjudande idag. Jobberbjudande. Ett jobberbjudande om en tv-tjänst. Tillsvidare alltså, det var knappast TV4 som ringde ;) Jobbet är som företagssköterska för ett privat bolag. Och i krokarna här hemma. En riktigt bra lön mot både kommunala och nu-sjukvårds mått mätt. Otroligt smickrande och faktiskt lockande. Ensamjobb, självständigt, eget upplägg utförande och uppföljning. Passar finemang för ett sånt ego som jag ;) Men ändå. Vara anställd, vill jag?

Fundera fundera fundera. Bestämma mig. Ta ett beslut. Inte ångra utan köra på i det bestämda. Så får det bli. Ska alltså 'bara' ta ett beslut :D

Må så gott! Trevlig helg!

...........

Dagens: noll zero. Bilpromenad räknas inte!

Inga kommentarer: