torsdag 16 juni 2011

Skön skön torsdag! Kan inte annat säga såna här soliga och trevliga dagar! Dagen började i och för sig redan strax före halv sex av morgonpigg Annapanna. Piuh! Och idag gjorde jag en rokad! Bytte Pippi mot Emil. Under fantastiskt stor protest från liten Anna. Men en enda dag till med Pippis präktiga lillgamla uppsyn hade fått mig att krypa ur skinnet. Så så fick det bli! Hejja Emil! Ett par dubbla koppar espresso fick mig att bli en hyfsat glad mamma trots arla morgonstund!

Efter dagislämning tog jag en runda med lilla A. I ett jädra tempo för sen skulle Jen komma och ta över Axelansvaret för jag skulle på trevligt lunch'möte'! Fick dock köra som en blådåre hem, tiden gick på tog för snabbt :)

Väl hemma fortsatte det trevliga med fikagäster. Axel fick present, en fin dress, för idag är det hans namnsdag!! Vilket jag inte hade koll på... :)


.............
Temporunda med vagn.
Hann inte långlångrundan. Blev trots allt 11.3 km. Ont i en tå :(

Inga kommentarer: