söndag 27 februari 2011

Sista vakten!

Ja så heter ett jobbpass i Norge. Aftenvakt och nattvakt. Nu ska jag strax gå av min aftenvakt och gå på min nattvakt. Och det ær sista vakten før mig denna gång. Det har varit grymt intensivt, och jag ær rætt så tom i huvudet! Jag måste skriva upp ALLT jag ska gøra, så jag inte missar eller glømmer. Jaja, bara några timmar igen, sen ska jag till min hybel och packa ihop mina saker, sova någon timma før att dels samla lite krafter och dels låta norrmænnen køra ifrån sig den værsta måndag morgon-trafiken. Oslo ær ett helvete att køra bil i och rusningstrafik med lite sømn i kroppen kan ju leda till att jag hamnar i Bergen... dit vill jag inte. Jag vill hem till min skøna sæng och goa ungar. Lillemannen ær fortfarande sjuk och fått ny temp idag. Stackars liten prins, mamma skulle ju vara med honom då! Men i morgon får jag :)

Inga kommentarer: