tisdag 1 mars 2011

Gårdagen försvann bara... Jag slutade jobbet vid halv åtta på morgonen. Sen gick jag till min hybel och sov kanske två timmar för att sen sätta mig i 'Ragnar' och köra hem. Ragnar? Jo det är bilen som heter så :) Och hem kom vi, bilen och jag, på något sätt. Jag satt där i bilen och räknade ut hur många timmars sömn jag fått över helgen och kom fram till att det var på tok för få. Inatt sov jag elva timmar oavbrutet och idag känner jag mig nästan bakis!

Så himla härligt att se mina små prinsessor och lille sjuke prinsen igår! Tre glada nyllen mötte mig hemma. Sen villa Axel bli omkringburen och Anna och Maja ville sitta i knät, samtidigt, så det var bara att försöka att göra plats för alla :) mysigt!

Annars inget nytt under molnen. Bilskrället, ja inte Ragnar utan den andra fisförnäma, är paj. Tacka vet jag rejäla pickuper! Såna kan man lita på i alla väder! När jag skulle åka hem i måndags fick jag skrapa bort en dryg dm snö/is på rutan och bilen hade ju stått sen i fredags, men inga problem att starta.

I eftermiddag dags för hårklipp, ska bli skönt att få av det en bit och tagga upp det lite :)

Ingen vovve ännu, svårt att 'köpa grisen i säcken' på annons på nätet. Speciellt när man är ute efter vuxen hund. Jaja, tillfälle blir när tillfälle kommer.

1 kommentar:

Camillasrum sa...

Hoppas du hittar någon vovve som kan passa :-) Min dotter vill så gärna ha en papillon, det är hennes stora dröm. Vår flathane är ju alldeles för stark för henne, det är så synd...Just nu vill jag inte ha någon fler hund, kanske om ett par år...Ha en fin dag! kram