söndag 10 maj 2009

Lite foton från mobilen bara...

...tagna lite då&då på promenader och utflykter!


Tuffaste bruttan i stan :-)


Maja på ridlekis!


Jag tycker faktiskt att maskrosor är vackra!!


Klättra i berg är jättekul!!


Maja öppnar present i sängen på sin 4-årsdag!


Jag borde gå på kurs, är detta blåsippor måntro???


Strandgossar!


Än så länge är Anna nöjd åskådare i sin vagn när vi är i lekparken!


Jag borstade ur Morrtens päls en dag i lekparken. Maja samlade ihop
och byggde ett fågelbo. Och så lite blommor förstås!
.....................

I morgon ny vecka, som bara kan bli bättre eller hur?!

4 kommentarer:

Jessica sa...

Vilka härliga och våriga bilder.

Hoppas ni haft en bra helg!

Diverselådan! sa...

Va goa dom är, dina töser!
Och jag gillar också maskrosor. Tycker egentligen inte om gult, men maskrosor är jättefina. Har massor av dom i min trädgård.
Kram från Annette

Anna Maria Niia sa...

Underbara bilder från eran vardag!!!

Dom blåa blommorna är inte blåsippor... jag tror det är violer.

Saknar er!
Kram

Camilla sa...

Vilka härliga somriga bilder! Kul att se en bild på mamman också! Hoppas att veckan blir bra! Kram