torsdag 6 november 2008

Nonsensinlägg, vem bryr sig???

Lite senare fick jag energi någonstans ifrån och packade in oss i bilen och körde till Torp köpcentrum.
Mat (?) och bok på McD till Majas förtjusning! Inte för att hon tycker speciellt mycket om maten utan det är leksaken som är dragningskraften. Att det blev en bok idag i stället för alla de plast-skit-saker de brukar ha var ju en bonus!

Lite shopping blev det i alla fall såklart... en del av resultatet fotat med mobilkameran! (Ååå vad jag saknar min kamera, i morgon kommer den hem igen!) Den nya Hallo Kitty-tröjan satt som en smäck på Maja!!


Stora tjejen i sin nya tröja!


Majas nya höstdojjor! Helst skulle de ju vara rosa, men jag hittade som tur var lite glitter på dessa så det blev en kompromiss! Obs! kolla in skrivbordet "någon" har ritat med svart spritpenna där... när jag frågade så var svaret: det var Morrten! Suck!


Byxa och body i storlek 56. Shit så litet!


Kunde inte låta bli... också storlek 56. Hon kan väl ha det någon vecka i alla fall?


En liten overall i storlek 62 denna gången!

OK jag erkänner, det blev en sväng in på Panduro! Några små tomtestämplar, några papper jag blev helt såld på, svarta med en massa glitter på i olika mönster! Lite brads i för mig nya färger. Och så glitterpennor och små foamfigurer med klister på ena sidan till Maja! Kolla in hennes alster!

Foamgrejorna!


Ett annat 'vanligt' kort som också fick vara med idag!


När jag ändå håller på så här ser jag ut i profil just nu... pust! Och för tionde gången, JA det är bara EN BEBIS i magen!!

Tillägg: varför i helsike hamnar ett av korten upp och ner?? Nu har jag försökt att ändra fyra gånger. Den som vill se får väl ställa sig på huvudet eller nåt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fantastiskt fin mage!!!!
Åh vad jag blir sugen på att träffas, hmmm...jag måste nog ta mig upp till dig snart nu!
Du är JÄTTEFIN!!!
Och du...strl 56 kommer ju att vara jättestort...man glömmer hur små de är! =)
KRAM CATRIN

Adhdmamman sa...

Fina magen!!!!! =)
Torp,,,ojoj...vad länge sedan man var där...
(har ju familj i uddevalla och har spenderat många sommrar där då morsan bodde där)

KRam på dej

http://annaztazia.bilddagboken.se

Anna Maria Niia sa...

Jisses vilken härlig bebismage! Det högg till i bäckenet när jag såg den! Skönt att det närmar sig nu!

Och någon har visst köpt sig en karusell också... Visst är den bra!

Sköt om er! Och låt för allt i världen inte Mårrten få tag i pennorna mera ;)

Kram