torsdag 6 november 2008

Och så var det torsdag...


...och nu dröjer det inte länge förrän vår familj är fulltalig igen! Skönt och lugnande. Bara ett litet tag till så! Idag är jag trött trött trött! Så innibängen trött! Och det känns som att bäckenet ska spricka. Det gör ont ont ONT! Så denna mamman har plockat fram pärlor på bricka och har bollibompa på tvn bara för att få ligga och vila en stund i fred.
Planen var idag att åka in och handla vinterskor till Maja, men det får vänta lite. Kanske får jag ett ryck om en stund eller så får jag det inte! Då får det vänta, men nu är det verkligen läge för henne att lägga undan jympaskorna till förmån för ett par som går lite högre upp på benet. Jag har dragit nog på det! Och det värsta är att jag hittade inga i vår stad som jag tyckte om, så det blir att åka iväg...
Undrar om mitt järnvärde kanske har dalat igen. Det känns så. Eller så är det helt enkelt så att jag är trött av att vara gravid.

1 kommentar:

Anonym sa...

skön bild ;)