söndag 26 oktober 2008

15-årskalas i dag!

Jättemysigt att få träffa honom igen! Majas favvo! Hon lämnade honom knappt i fred "du kan inte ta mig"!!
Så nu kan jag lägga ut och visa det kort han fick också! Har inte velat visa det tidigare ifall han skulle råka hitta denna bloggen ;-)

Helgen slut och måndag i morgon. Känns bra, jag vill att dagarna ska gå snabbt!! Gärna tokrusa tre veckor till! Snabbt snabbt! Dag för dag!
Lillasyster har nog inte så mycket plats i magen men hon har kommit på att hon kan trycka ut rumpan så magen ser jättekul ut. Att det känns på insidan som att nåt ska pajja är en annan story...


3 kommentarer:

Unknown sa...

Oj....vilket fint kort du har gjort.
du har verkligen kommit igång nu?!?!?
Tack för titten hos mig!
Jag ska nog hitta på något att göra snart.>HOPPAS jag!
Ha det så gott och var rädd om er!!
Nilla

Ulrika sa...

Hej! Och tack, ja det är verkligen jättekul! Och helt perfekt att göra när jag nu har så mycket tid helt plötsligt! I väntan på bebis :-)
Lycka till med jobbsökningarna!

Anna-Paulina sa...

Vilket snyggt kort. Surfade runt lite och hamnade här. Du hade bara flicknamn på din lista, har ni kollat att det är en liten tjej där inne? Kram