fredag 18 april 2008

Varberg...

...var planen i helgen. Att åka dit med väldigt god vän och hennes lille bebisprins och umgås en hel helg. Bo i hennes släkts stuga. Men bara vi, och så Maja förstås. Promenera, shoppa, göra kort, äta god mat! Hade sett fram emot den här helgen länge.
Men.
Jag är inte riktigt mig själv efter denna vecka. Så otroligt trött och tömd på energi. Det är inte kul att åka dit och inte ha ork. Inte roligt för henne eller för mig. Så det får bli en helg hemma i lugn och ro. Vila och samla kraft igen. Jag brukar aldrig vara sjuk, men nu har jag fått så jag är nöjd för ett långt tag fram!

Annars inget nytt under solen här precis. När Maja och jag var ute på hundrastning i morse hittade vi vitsippor som vi plockade in en bukett utav. Det är verkligen vår, underbart väder och friskt i luften. Det är dags att tina upp och börja leva och njuta igen! Äntligen!!

3 kommentarer:

Bettan sa...

Hej vännen! Ta det lugnt och var rädd om dig!Hör av dig via mailen, grunnar lite... *kramen*

Anonym sa...

Ville bara skicka en stor bamsekram

Diverselådan! sa...

Magsjuka är INTE kul. Det tar ju mer än en veckan innan man är människa igen. Man orkar ju ingenting. Så sköt om dig nu!
Kram från Annette