torsdag 3 april 2008

Torsdag


Vad märkligt livet är. Idag har jag fått veta till hundra procents säkerhet att barnet vi miste i januari trots allt var en pojke. En son. Efter förlossningen sa barnmorskan att hon nästan säkert kunde säga att det var en pojke. På det trodde vi tills vi kom på återbesök till läkaren en månad senare. Då sa läkaren att undersökningarna visat att det varit en flicka men kunde inte, när jag ifrågasatte, dubbelkolla det på datorn eftersom det var problem med uppkopplingen. Nu sa hon att hon hade skickat ett brev om detta till mig. Men det har inte kommit fram. Så det var alltså en lillebror. Känns ok. Men omtumlande.

1 kommentar:

Adhdmamman sa...

Våra små pojkar spelar nog molnhockey och luftgitarr ihop just nu och då jag är lite inne på genus(=) och allt det där kanske de plockar blommor och gör vackra blomsterkransar ihop också;)

Strosar runt barfota bland molnen och lyssnar på fågelkvitter är jag ändå säker på att de gör¨!

Våra små pojkar!

Kram