fredag 4 april 2008

FREDAG!!

Så skönt! Men jag går omkring och känner mig skyldig!! Jag har jobbat idag, men är redan hemma. Slutade klockan ett på schemat! Känns märkligt, som om jag skolkat från eftermiddagen. Hann inte med speciellt mycket på jobbet! Så såna här turer är väldigt onödiga. Är jag på jobbet behöver jag vara där hela dagen! Jaja, som tur är så är det inte så ofta det blir så här. Och på måndag jobbar jag ända till fem, då kommer jag säkert att ångra detta inlägg!

Dimmigt idag. Småregn. Trist väder. Hoppas det blir en fin helg.

När jag körde Maja till dagis i morse sa jag att det var fredag och att vi skulle ha fredagsmys i soffan ikväll, jag frågade vad hon ville ha och mysa med. "Jordgubbar och popcorn" kom det blixtsnabbt! Hoppas verkligen det finns färska jordgubbar på ICA! Säkert Belgiska, torra tråkiga... men vill hon ha frukt och bär så ska det uppmuntras!! (Oj vad mamma-poäng jag får i duktighetsboken!!)
J har kommit hem i tid idag. JÄTTEtrött, somnade på soffan. Klockan ringde 04.00 i morse för honom... Annars blir det lite jobb och lite ledig i helgen! Maja och Jonas får tid tillsammans i morgon när jag jobbar.

1 kommentar:

Diverselådan! sa...

Visst är det skönt att det är fredag. Och vi har solsken här i Violstaden. Underbart!
Ha en bra helg!
Kram från Annette