torsdag 12 maj 2011

Sjuk Annapanna, fullt ös ändå! Hur kan man vara sådär pigg när man är sjuk? Märkligt fenomen! En annan ligger totalt utslagen när magsjukan härjar i kroppen! Inte ens middag skulle hon sova idag. Det fick jag veta med all tydlighet i världen! Mitt normalt überkorta tålamod har verkligen fått sina prövningar. Två dagar hemma med tre intensiva barn och inte kunna ta sig någonstans, ja det tär på den redan korta stubinen! Undrar hur många gånger jag hört någon ropa 'mamma' idag?

Så jag smet på eftermiddagen, och köpte ett par finfina shorts, i tumstorlek. Herregud det har jag faktiskt aldrig gjort tidigare! Och jag behövde inte ta den största tumstorleken. De passade ändå! Jippi! Snacka om bästa träningsmoroten! Nu behöver jag inte bara strosa omkring i mina älskade avklippta Levi's :)



.........

Dagens: kört ett stentufft CT-pass ikväll. 2.4 mil. Sista milen i ett jäkla tempo. Så skönt att svettas, skönt att 'köra skiten' ur benen! :)
Sedan satt jag utomhus och kylde av mig tillsammans med en flaska vatten, funderade fram och tillbaka kring olika saker, skön kväll.

Inga kommentarer: