måndag 23 maj 2011

Måndag, sköna sköna måndag!!

Inatt har jag sovit som en stock. Herregud jag är inte van vid såna här bravader! Även om jag såklart inte vill ha den ogjord. Aldrig! Energi påfylld. I morse var det riktigt mysigt att vakna och ha morgonmys med barnen. Trots att en halv förpackning mjölk rann över köksbordet och ner på golvet... Guess who! Anna såklart!! Men, jag blev inte ens irriterad.

Axel håller på att få en av kindtänderna, den håller på att sticka igenom tandköttet. Det gör nog riktigt ont... Den lilla näven åker in i munnen hela tiden, han gnager lite. Dregglar. Sen gnäll, ont. Lille store gosse! Den norske dr Alve Don är bra att ta till i såna lägen!! :)

Lite sol på trädäcket blev det också, både innan och efter dagishämtning. Imorgon skulle det bli regn så det är bäst att passa på när väl solen visar sig!

................

Dagens: lång vagnprommis, 17.75 km. (1080 kcal). Gick bryggorna också, ny sväng. Vackert, och mycket uppför. Två timmar och fyrtiofem minuter. Puh! Väldigt sega trötta ben, fick tvinga mig fram. Helgens frosseri och vinintag har satt sina spår! Nu nya tag igen och ordning på torpet.

85 situps.

Inga kommentarer: