lördag 30 april 2011

Lördag morgon, kaffe på stentrappen. Solen skiner. Ungarna vaknade inte för tidigt utan mamman fick sovmorgon. Det är riktigt riktigt gott att leva.

Idag är det kalasdags för Majas polare. Tretton ungar klädda för maskeradkalas kommer hit framåt eftermiddagen. Piuh! En eftermiddag i fullt ös. Men det är bara att gilla läget och serva ett par timmar.

Igår blev det Göteborg och bland annat Sahlgrenska tur och retur. Lite oroligt, men jag är övertygad om att det går väl. Göteborg är härligt, vårlikt. Vackert och skönt. Jag gillar den stan, skulle vilja bo i en central vacker lägenhet med högt i tak. Nära till allt, slippa köra bil. Gå. Aaa just det ja, jag råkar ju ha tre barn... familj. Men sen då när jag är pensionär ;)

Btw ställde mig på vågen i morse, goda news. En jädrans massa kilon är bortprommade sen i höstas! Fy fn vad jag är bra helt enkelt! (ok erkänner, otroligt egokör idag..!)

Inga kommentarer: