onsdag 27 april 2011

Lite kyligare idag, kall vind. Dunväst på under promenaden i morse. Har blivit bortskämd med sista dagarnas sol och värme. Fick sällskap av väninna, och det gick undan. En och en halv timmes snabb promenad med vagn och vovve. Utbyte av nja inte skvaller, men det senaste ;) Axel blåvägrade att somna i nygamla kärran. Jag orkar inte gå och putta på en barnvagn längre, han är ju stor kille nu, därför har jag bytt till sulkyvariant. Och se i den kan man tydligen inte sova.. jaja han lär sig väl. Envis är han, var han nu kan ha fått det ifrån?
Blev en promenad till i skogen på eftermiddagen. Härligt med frisk luft och rörelse. Har mycket i huvudet, måste sortera och fundera och se vart det tar vägen. Och bästa sättet för mig att låta tankarna gå fritt är att vara utomhus i naturen i lugn och ro. Tänkte ha sprungit en runda ikväll men det funkade inte idag. Iphonen blev istället fulltankad med lite Sahara hotnights och Robyn, så imorgon ska jag gå långlångrundan. Snabbt. Skynda skynda, forcera, jaga kilometrar... eller jag kanske skulle ta och stanna upp och njuta lite också? Det går inte att springa ifrån tankarna... hur snabbt jag än kutar!

Egentligen inget nytt under solen. Vardag och dagliga rutiner är dock gott! Ska boka in lite jobbkvällar i sommar, ska även ta lite nätter och säkert några norgeturer också. Behöver det.

...............

Dagens: 8.78 km vagnprom förmiddag.
Skogsprom utan vagn em, 4.2 km.

Inga kommentarer: