måndag 4 april 2011

Bedrövligt slapp idag. Bara promenader, en dryg mil totalt enligt mobilappen. Rätt snabb takt, lånevovven helt slut! Hon är inte alls van vid så långa promenader och absolut inte i högt tempo. Nyttigt för den lilla (bortskämda) trasselsudden!
Ingen CT-tramp, ingen svett och inga sega ben. Saknar den goa känslan som finns i kroppen efter ett sånt pass. Helt underbar känsla, endorfinkick! Jag har ju för fasen abstinens. Det jag känner idag är att jag är väldigt hungrig. På mat. Inte sockersugen utan köttsugen. Hahaha, det låter knäppt. Jag bakade en sockerkaka men den lockade inte alls. Hamnade i frysen efter att ongarna fått sitt. Till och med Billo fick smaka, inget smör eller mjölk i kakan=mjölkproteinfritt=funkar för allergisk liten Billomage. Han smaskade och stoppade glatt i sig.

Inga andra nyheter som jag kan komma på. Det rullar på. Vardag och rutiner är gött! Vill ta mig en Gbg-tur som sagt, måste bl a till en klockaffär där. Lite andra ärenden, plus att det är kul med nya affärer. Får bli en dag med sol.

Over and out!

Inga kommentarer: