onsdag 19 maj 2010

Antiklimax!

Idag var det dagen D. Eller snarare dagen VV! Det var dags för inskrivning hos viktväktarna. Så jag blev hämtad av en väninna en stund innan. När vi kom fram så möttes vi av en lapp på dörren. Inställt på grund av sjukdom. Jahapp. Det var ju synd. En vecka i egen dietregi. Jaja det går säkert bra, jag äter ju faktiskt redan nyttigt i och med att jag inte äter eller dricker något med komjölk i. Det blir mest kött eller färs i kombination med en sallad eller wokade grönsaker. Jag får ju i och för sig äta både pasta och potatis men känner inget sug efter det. Idag har jag promenerat min runda, jag tror den är på 8 kilometer. Skönt men shit så varmt! Mycket vatten gick det åt! Jeans, strumpor och skor var överkurs idag! Men jag klagar inte, verkligen inte alls. För jädrans vad jag har längtat efter våren. Alla dofter, träd som blommar. Nyklippt gräs. Sol och värme! Idag har vi fikat på trädäcket. Ungarna har cyklat och lilleman har gungat i sin babysitter. Kaffe. Underbart! Och ÄNTLIGEN! Denna ljuva sommartid... så sant som det är sagt!

Nu nytt försök att få in en ljudbok på ajfånen... suck!

Hepp!

Inga kommentarer: