torsdag 22 april 2010

Idag är lilleman en månad! Det går otroligt fort! Dagen till ära
satt han mitt på köksbordet i sin babysitter och höll mig sällskap
till morgonkaffet och tidningen! Rätt skön start på dagen!
Lite senare blir det långpromenad i finvädret!
Innan dess, tja det vanliga plocket. Vika tvätt, hänga upp
nytvättat, fixa köket, säkert amma lite, planera middag, bädda, och
så evighetsgörat; leta ensamma sockar! Vart tar de vägen? Jag blir
tokig!

Om man skulle ta sig en sväng till Munkedals plantskola och kolla på
krukor och rosor... Jag vill ha trädäcket fullt!! Fast de kanske inre
har öppnat för säsongen ännu? Måste kolla!

2 kommentarer:

Britta sa...

Oj redan en månad ..sååå söööötttt.
o vilken stolt stora syster...
Härligt med småbarns liv och nu är det ju en härlig tid mot vår & sommar
ha det gott
hej från Britta

Hallon & Blåbär sa...

Inte bara här som det aldrig finns kompletta sockpar. Har slitit mitt hår idag för att försöka få ihop några par.

En månad redan, jisses vad det går undan. En riktig sötis!