onsdag 29 juli 2009

Jihaa!

Nu är husbilen så gott som färdigpackad. Lite pyssel kvar imorgon bara så drar vi iväg under förmiddagen! Jag har jobbat kvällen så J har grejat med förberedelserna när barnen somnat! Det är sån grym lyx att få komma iväg och jobba! Jag stormtrivs! Skön känsla när jag vid halv fyra idag när jag höll på att göra mig jobbklar hörde Anna vakna från sin eftermiddagsslummer, bara kunna säga till pappaJ att hon vaknat.. Släppa ansvaret och bara sätta fokus på mig och mina patienter! Ikväll var det en sårskadekväll. Mycket bedövningar och mycket att sy=assistera doktorn. Roligt!

Vår husbilsresa blir några veckor tidigarelagd, och det blir inte lika många dagar som vi planerade men det hamnade jobb i vägen... Jag tror det blir Gränna som första mål! Bilder kommer...

Inga kommentarer: