söndag 24 maj 2009

♥Valp!!!♥

Jag har gått och blivit med hund igen. Ja alltså hund har vi ju redan i form av världens goaste Morrten! Men jag har, sedan Rana försvann från oss för drygt ett år sedan, velat skaffa en ny boxer. Och nu är det verklighet!
En ny liten ♥prinsessa♥ har flyttat in till oss och satt våra liv och rutiner i gungning :-) hon är helt ljuvlig lilla... ja precis, hon har inget namn! Jo ett kennelnamn har hon förstås, men inget som jag känner mig hundra med. Jag får suga lite på det men känner att det börjar bli lite brådis!

Titta och njut!

Här är jag bara 5 veckor gammal!!♥

Mamma!!♥

Brorsan & jag!♥

Syskongnabb!♥

Snygg pose!♥

Skönt i skuggan!♥

Mamma lär oss spela fotboll!♥

Jag :-) ♥

Världens sötaste!♥♥♥


Det kommer bli jättekul att även få följa ???:s brorsa Yatzy som bor hos en väldigt god vän till mig i Malmö. En vän som också hade Ranas brorsa. Fantastiskt roligt att köpa valp ur samma kull igen! Och en väldigt bra 'ursäkt' eller orsak till att träffas extra ofta =) vovvarna måste ju få ses och busa!!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Men jösses vad roligt! Grattis till nytillskottet, sååå söt.

Böckerna du beställt kan jag varmt rekommendera båda två, dock har jag den äldre varianten av lydnadsboken, men antar att den nya är precis lika bra.

Ha det bra!

Silje sa...

Så fin vovve du har skaffat dig! KAn tänka mig att du har saknat Rana ja, hon var jo ditt allt när du bodde här uppe, ja om man inte tänker på Jonas då :P
Kramz //Silje