söndag 24 maj 2009

Böcker beställda...





För att färska upp mina hundinlärningskunskaper är två böcker beställda! Egentligen har jag dem redan, någonstans i någon av alla våra 80 flyttkartonger i källaren! Jag orkar inte gå dit och leta, därför blir det en repris på: Inkallning är så mycket mera av Memea Mohlin och Lydnadsboken för träning och tävling av Memea Mohlin.

Nu jädrar ska här bli lydnad av :-)
Om det bryr sig inte vår prinsessa sig nämnvärt för tillfället, hon ligger i snygg pose och sover!! Att utforska vår lilla lilla trädgård (vår totala tomt är 450 m2!!) tar musten ur henne! Dessutom ska hon hinna slicka Annas fötter, provbita i hennes och Majas leksaker och busa med Maja. Smaka på skorna. Och dessutom äta och kissa! Allt detta på vakenstunderna. Det är knappt att det hinns med innan hon ramlar ihop i en hög och somnar! Akutsomnar!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Grattis till nykomlingen! Sagolikt söt! Nääästan så att jag blir avundsjuk faktiskt (boxer är ju ändå boxer). Hon och Morrten kommer säkert att få det väldigt roligt tillsammans framöver.
Kram
Marianne och tjocka cairnsläkten

Camilla sa...

Men gud så söt! Nu blir jag avis :)Ska bli så roligt att följa er på vägen! Många kramar