torsdag 5 februari 2009

Tålamod & styrka!


Kan nån mejla över lite? Eller snarare MYCKET! En hel hink full bara för mig att surpla i mig! Precis i detta nu!

En liten Anna är helt otröstlig här, vad i hela friden gör man då??? Efter att ha gungat i vagn, promenerat, försökt amma, dansa, sjunga, vyssja, ta av kläder-för varm?, ta på kläder-för kall?, bumpa i rumpan, byta blöja... så fick pappaJ ta över, och jag fick gå hit till datorn och bara vara.
I fred och vila öronen.

Är det månne förkylningen? Halsont kanske? En fis på tvären? Tusen och en orsak, men ändå så otroligt frustrerande att inte få sitt barn att vara nöjd!

Suck!

En av livets vedermöda som mamma! Att vara otillräcklig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp...här har du ett par liter med blandat medel emot sömnbrist och känsla av otillräcklighet...
Själv så har jag fått en kräksjuk 2-åring...
Tvättmaskinen går för fullt!

Muffin sa...

Inte ska du känna dig otillräcklig, ibland är det bara så! Vissa gånger är de där små typerna otröstliga och det är nog inte hela världen heller (även om jag vet att man blir superfrustrerad när man är där). Som du förstår är mina barn lite äldre (10 resp 12) och jag kan kosta på mig är vara hur klok och cool som helst gällande skrikiga småbarn...;)
Tusen tack för söt kommentar inne hos mig, jag blir superglad. Inte verkar du vara så feg med färgerna!