fredag 16 januari 2009


En till! Wow så KUL!!! Tack Annette på Hallongränd för den här, och för dina fina ord! Tack tack tack!!


Regler:
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 7 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Fortsättning följer... nu måste jag bara ta en liten kort bloggpaus och ta hand om ett otröstligt litet barn (=superhungrig!!)

Tillägg:
Nuså, ammad och mätt liten 'ynge' (på Majaspråk). Jag kan inte välja, jag lämnar över awarden till alla ni som är här och läser och som jag kikar in hos och hämtar inspiration från. Eller som jag kikar in hos och följer er väg i livet... Detta dryga år som jag bloggat har gett mig massor!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar bild du har lagt som header...Roligt att få en award, grattis! Ha en bra kväll :)

hemtrevnad marie sa...

Hejsan!
Har kollat runt lite hos dig och ser att du har haft en jobbig tid bakom dig...det som slog mig var att min lillebror och fru upplevde exakt samma sak förra året, tror att det också var den 13.e januari...de fick avbryta en graviditet i 20:e veckan också en liten gosse...som hade så svåra missbildningar så han inte skulle ha överlevt..de har nu den 11:e januari fått en liten Vilda...de har också tre töser innan.
jag har själv en snart 19-årig son som hade en jobbig första tid i livet...han föddes tre månader för tidigt så vi åkte verkligen berg och dalbana där ...först på Östra sjukhuset , sedan på NÄL, sammanlagt i tre månader...han fick en stor hjärnblödning och går med rollator och är utvecklingsstörd, man är verkligen liten när det händer barnen något...är så glad att ni fått uppleva lyckan igen.
kram