fredag 26 september 2008



Först några ord om vad jag skriver i "Ulrika's liv". Den här bloggen är min upplevelse av vad som händer runt omkring mig, vilket även titeln på bloggen visar på. Jag hänger inte ut någon vid namn. Det jag skriver är min tolkning av det som händer i mitt liv. Vill man inte ta del av det är det bara att låta bli att läsa bloggen. Det valet får man själv göra. I vårt land finns något som heter yttrandefrihet om vad det kan man läsa här.

Sådär, nu hoppas jag få skrivro utan avbrott! Dagens ord kommer i ett eget inlägg eftersom jag tyckte att dessa ord behövde få stå för sig!

1 kommentar:

Diverselådan! sa...

Håller absolut med! Man har rätt att tycka vad man vill. Vi har yttrandefrihet i det här landet.
Sen måste man ta hänsyn till PUL och upphovsrätt osv, men det är en annan sak.
Kram!