fredag 4 juli 2008

Lite fler kort...

Paus i solen! Passar på att uppdatera lite kort jag precis fört över från kameran... Lite av varje!


Mina två stora kärlekar! Ute med båten till en ö i vackra bohuslän!


Sommarbrutta!


Den magen går inte av för hackor!! Sååå goo! Bad i sjö i Hallsbergstrakten!


Kompisar!! Maja och M.


Badtjejer i sjön!


Maja och kompisen M hittade en ek att krypa in i!


En JÄTTE-ek!


Jonas och Maja tillsammans med våra goa vänner åker tufftuff-tåg i Örebro. Jag nöjde mig som fotograf...


Maja leker i Örebro!


Snygg pose av Maja... inte lätt att landa snyggt i en så snabb rutschkana! :-)


Även pappor får leka ibland... (stor lekpark i Örebro!)


Kunde inte låta bli att lägga in detta kort! Så här kul tyckte lillebror att storebrors konfiramtion i kyrkan var... Majas kusiner!


Maja med massor av flätor :-)

Sådär, svalkad igen! Dags att bättra på solbrännan igen!!

Måste bara dela med mig av dagens Majacitat:

Mamma, varför står den båten på land?
-Vet inte sa jag.
Tyst en stund.
Den kanske har simmat färdigt??

Dagens Maja2 - varsågod mamma, här får du "låtsaskamareller"!
Svårt med svåra ord!! Underbara unge!

1 kommentar:

Adhdmamman sa...

Ser ut som ett mycigt pausande i solen!
(Här dränks vi snart av allt regn)

Kramar