torsdag 8 maj 2008

Förkyld!



Usch vilken jobbig natt. Jätteförkyld, och har vaknat av att jag måste nysa flera gånger under natten. Det tror jag aldrig att jag gjort förut! Vaknat för att nysa. Knäppt! Men ingen feber tror jag. Skönt det! Idag gäller det att andas med munnen öppen... eller spraya nezeril! "måste köpa"

Dagens uppgift är lite skoljobb på eftermiddagen, och på förmiddagen försöka få tag i tre(!) resårmadrasser med ben och bäddmadrass till sommarens uthyrning av huset. En beggad soffgrupp behövs också... får väl se vad blocket har att erbjuda. Tänkte åka till Uddevalla också och kolla på nån begagnatmarknad de har där. Appropå skolan så ligger jag hopplöst efter med seminarieuppgiften. Får se om jag kan komma ikapp, eller förresten, såklart att jag kan komma i kapp. Positivt tänkande och målbild var det ju!

Igår satt vi en stund och surfade runt på nätet. Hamnade hos Astrid Lindgrens värld i Vimmerby. Dit ska vi åka i sommar. Bo i stuga och ha två dagar i parken. Tror att Maja kommer att stormtrivas! Ser ju jättemysigt ut där! Skulle vara kul att åka med våra goda vänner och deras barn, hoppas att de kan och vill!

Dags för hundpromenad i skogen här! Dimmigt idag!

Inga kommentarer: