fredag 12 oktober 2007

Ledig fredag! Helg med Gardell...


Vilken dag, kyligt men så härligt höstigt! Var uppe på berget och promenerade idag på eftermiddagen, ljuvligt! Hundarna njöt också! Var på röntgen med boxertiken igår och det var tråkiga besked, spondylos i hela ländryggen. Inte undra på att hon haft och har ont... Men med de nya värk/antiinflammatoriska tabletterna mår hon mycket bättre. Visst, det funkar inte att ha samma tempo, men hon ligger framför mig i kopplet numera. Det känns bra att veta vad det beror på i alla fall. Och så länge hon är pigg och glad, äter och busar så får hon vara kvar, men minsta jag märker att hon lider eller inte orkar längre ja då är det dags för det hemska beslutet och steget.

Idag har jag skrivit klart min hemtenta! Vilken lättnad, och faktiskt så är jag nöjd med den!

I morgon bär det av till Gbg för att se och lyssna på Jonas Gardell. Antar att vi kommer att få många goa skratt! Sen äta nånstans och så sova på hotell på Avenyn *leeer* kan det bli bättre?? Jovisst ja, hotellfrukost... utan barn... livet leker!!!

Inga kommentarer: