torsdag 8 september 2011

Det rullar på...

Små barn på dagis och den äldsta i skolan. Yngsta gossen inskolad och färdig. Det blev ju lite förskjutet när han fick feber i förra veckan. Både han och Anna älskar dagis. De trivs och det är inga problem att lämna dem. Men samtidigt blir de glada när de hämtas. Det känns gott i mammahjärtat. Nu är det iordningställande av min nya arbetsplats som gäller. Ett bra kontor i källaren. I stället för kassaapparat på disken står det snart en dator, pärmar, papper, fax, skrivare och scanner. Jag har dessutom kommit på en ny affärsidé, utöver det jag redsn ska göra. Så nu pluggar jag in fakta. Funderar. Rådfrågar. Kollar upp. Detta blir nog bra. Kul och jag är taggad till tusen!

Annars då, ja livets fokus just nu är jobb, barn och träning.

Inga kommentarer: