tisdag 16 augusti 2011

Det rullar på!

Skönt med semester. Det blir tidig sänggång både för barn och vuxna. De små vaknar runt sex om mornarna. Dessutom vaknar nummer tre x antal gånger på nätterna. Men det är bara att gilla läget :) vi har bokat hotell de sista två nätterna. Då ska vi hälsa på hos Pippi! Blir säkert kul!
Här på ön åker vi på utflykter, kollar, upplever och har det faktiskt rätt så fint. Ungarna trivs, det finns en väldigt barnvänlig trädgård till huset vi hyr där det leks för fullt.

MammaU springer omkring på landsvägarna. Längs Alvaret i förrgår och söderut genom byar och förbi väderkvarnar igår kväll. Får se vad det blir ikväll, eller om jag ska vila idag och köra ett långpass imorgon. Får se. Jag är rätt seg i benen idag.

Idag blir det lekparkspromenad och sedan en biltur. Jag vill kolla keramik. De andra får stå ut ;) för jag tror att det största intresset ligger hos mig!!

Inga kommentarer: