fredag 13 maj 2011

Fredag den trettonde...

Men va fasen, Blogger har strulat hela dagen och nu är gårdagens (otroligt världsviktiga!) inlägg borta! Puts väck! Va! Hur kan de göra så? Jaja, livet får väl på något sätt försöka att fortgå! ;)

Igår trampade jag i alla fall CT så det stod härliga till! 2,4 mil, och sista milen i ett rasande tempo! Har aldrig trampat och kört så hårt! Efter dryga timmen helt genomsvettig och mör, men otroligt otroligt nöjd!! Det är skönt att rasa bort rastlösheten i kroppen, träna bort den! Bort bort!! Dyker den upp igen, springs den bort. Iväg. Shas!

Idag har jag varit hemma för vård av sjukt barn igen. Tredje dagen gillt! Fortfarande är det bara Anna som är 'riktigt' sjuk, magsjuk. Men jag har ena eländiga magplågor. Alla barn pigga och hyfsat glada och goda vänner, det börjar krypa lite i Maja (liksom i mamman, får man säga så när man är hemma och är tillsammans med sina barn?) Maja har inte varit på dagis heller sedan Anna blev sjuk, så hon testar och testar och testar lite mer. Retar Anna och så är livet och tjafset igång. Var tog mina och Axels goa lugna förmiddagar vägen? Till veckan kommer de igen hoppas jag! Liksom solskenet!

Nu fredag kväll. Rastlös. Men tänker bara ta det lugnt. Planen var några kutvarv i elljusspåret, men jag får nog snällt inse fakta. Det kan förhoppningsvis bli en tur dit imorgon bitti! Innan lördagens aktiviteter sätts igång!

Inga kommentarer: