måndag 18 april 2011

Livet är helt underbart just nu! Solen värmen träningen endorfinerna barnen hunden, ja allt runt omkring mig får mig att må så himla bra! Idag gick vi en lång lång runda. Tankarna for, jag har lite att fundera över. Tror jag kommit fram till något bra. Benen var lite sega mot slutet, både på mig och Morrten. För min del var det nog sviter från trampet igår. Jag hade för lite vatten med mig och solen har bränt mig i pannan och på näsan. Fräknarna exploderar. Men jag älskar det!! När vi kom hem igen drack både Morrten och jag säkert en liter var! Sen var det dags att nöta solstol på trädäcket tillsammans med Axel och en stor kopp kaffe. Sicket skönt liv jag har! Efter dagishämtning ännu mer kaffe och sol på trädäcket var det dags för Majas gympaavslutning. Anna fick följa med och tyckte det var spännande. Efter ett tag i mitt knä sprang hon och lekte med dagiskompisar som också var där och tittade? på sina storasyskon. Till hösten får Anna också börja på gympa.

Imorgon hoppas jag på en repris av denna dagen :)

............

Dagens: puttat vagn i 1.45 mil. Pigga ben i början gick och gick. Trötta sista tre km.

Nöjd!!

Inga kommentarer: