lördag 9 april 2011

Igår hade jag en härlig dag! Backade ut bilen från uppfarten och körde på färjan kvart över åtta. Ett par timmar senare letade jag efter en ledig plats på en stor! parkeringsplats. Närmre bestämt i Ullared och Ge-Kås. En hel del andra människor hade kommit på samma idé och jag orkade inte knö så shoppingen gick förvånansvärt snabbt. En hel del uteleksaker, hinkar, spadar, en del sommarkläder till ungarna, några burkar ansiktscreme. Födelsedagsprosent till Maja. Strumpor, påskpyssel... Ja lite av varje. Bra att ha-prylar! På hemvägen stannade jag till på outleten Freeport Kungsbacka. Inga fynd dock. Gick bl a in i Odd mollys outlet, och vad är det för sk*t de samlat där? Det fanns inget jag ville ha!!

Ingen motion igår, lite jobbigt för samvetet. Men en bra matdag trots resa. Thaibuffé med mycket grönt. Hoppade över nudlar, ris och friterat. Det funkade fint.

I förmiddags gick jag Axel och Morrten långrundan. Den nya varianten på 9.44 (ja just de där komma fyrtiofyra är grymt viktiga!) hoppas det funkar med lite CT-tramp ikväll också, så kommer samvetet att må bra igen. Vilket underbart väder! Solen skiner från blå himmel och den värmer gott! Äntligen äntligen! Våren detta år är väldigt efterlängtad! Har jag tur sätts grillen på ikväll och jag blir serverad en god köttbit ;)

Inga kommentarer: