tisdag 5 april 2011

Det börjar låta som en upprepning, mitt liv. Mina dagliga rutiner. Långpromenad i morse med vagn och två vovvar, varav den ena var trött idag och hade trötta ben. Men full fart och 8 km senare var vi hemma igen. Skönt. Och jag hann innan regnet kom. Lunch på Vann perfekt eftersom de hade buffé så jag kunde välja det jag ville ha och välja bort det med högt GI. Jag erkänner, det är snart nördvarning på mig! Det fanns god äpplepaj med smarrig vaniljsås till dessert - som Ulrika inte åt. Trevligt sällskap! Liten Axel blev dock less trots mutor i form av små vindruvor och kyckling...(kanske därför?) han fick smaka ramlösa på sked. Det var ett kodak-moment, tyvärr utan kamera. Han såg väldigt rolig ut!
Hem, hämta barn. Snabb runda igen med hundarna, 40 minuter. Sen har jag knappt sett dem. Tröttsamt med sån här aktiv matte...!
Mat till barn, tvätt, pyamas, välling och så i säng. Under sedvanliga protester från alla tre. Sova är överreklamerat!
Sen ett sista ryck, två mil och 65 minuter på CT. Aströtta ben idag. Den onde på min ena axel försökte få mig att ge upp och krypa ner i soffan... Men den gode på andra axeln vann idag :)

Nu underbart trött, seg, endorfinstinn och glad!! Glad av flera anledningar!!

Inga kommentarer: