måndag 31 maj 2010

Häääärligt!

Det finns skitdagar. Och det finns bra dagar. Dessutom finns det dagar med flow. Såna dagar älskar jag. Det är inte så ofta de kommer men när de gör det är det bäst att vara på hugget och njuta så mycket man bara orkar! Det är dagar då hela jag upplever någon sorts känsla av att vara helt tillfreds. Lyckobrus i kroppen bara av att leva. Jag har haft några såna dagar nu. Dagar med flow. Helgen började i och för sig si sådär med apgnällig gosse och en iphone som gick sönder... Så grinig jag blev och jag blev grymt påmind om hur beroende jag är av att kolla mina mejl ofta ofta och att kunna läsa nyheterna när jag känner för det liksom att spana det senaste på facebook. Men skit samma hur beroende jag än må vara, det tekniska ska bara funka!!

Nåväl. Åter till det behagliga!

Fredagskvällen blev mysig, vi fick oväntat besök. Inga som bara var ute efter Gevalia, utan goa vänner från Värmland som hade varit nere i skåne under dagen och som ville stanna till och hälsa på framför allt Axel... snacka om att bli bortprioriterad!! :-) Det blev lite grillning och vin - nice!! Till slut somnade lillgossen också så vi fick lite lugn och ro. Jag tror att gnället eller snarare ontet berodde på en korv utan bröd jag åt på IKEA samma dag. Ändå läste korvförsäljaren på påsen, nej inget med mjölk och inget vassle! Jaja jag kan helt enkelt bara lita på mig själv när det gäller maten. För sen har han varit en glad och nöjd liten (stor!) skrutt.

Sen har helgen bara rullat på med promenader, grillningar och andra goa vänner på besök. Behagligt utan stress och rätt så nöjda ongar dessutom! Mer behövs inte för en sån här morsa!!

Som sagt flow!!

Inga kommentarer: