fredag 8 februari 2008

Fredag!!


Min dator håller på att få värmeslag! Den larmar och säger att cpu-temperaturen är för hög. Det stämmer säkert. Känner jag på undersidan bränner jag mig nästan. Säkerligen borde jag inte sitta här och ha den igång. Hittade en tumstock som jag la mellan datorn och bordet. Luft! Nu larmar det inte längre! En bra kvinna reder sig själv var det nån som sa. Nåja. Så är det väl inte riktigt, hjälp är bra att få ibland. Eller hjälp förresten? Snarare Avlastning. Avledning. Sällskap. Något att göra. Tillsammans med andra. Är det hjälp? Ja kanske. Var på trevlig lunch igår med fina vänner och liten "buse". Tack för sällskapet!

Fick också en trevlig förfrågan häromdagen. Om vi ville åka till Stockholm en weekend, bo på hotell, shoppa, göra nåt kul, äta gott, dricka gott, umgås med min bror och hans familj. Mycket trevligt. Så i mars blir det av. Känns bra att ha något att se fram emot!

Jag träffade en fantastisk läkare igår. Så skönt att träffa någon som förstår.

Idag blir det kalas på eftermiddagen. Mormor fyller år. Maja vill ha klänning på sig var det sista jag hörde innan hon sprang in till kompisarna på dagis. Ropade snabbt att "det får du sötnos". Hann se en glimt av ett lyckligt leende! Underbara unge!

1 kommentar:

Unknown sa...

Önskar dig och familjen en Härlig helg med!!!!:)
Tack så mycket för dina fina inlägg, jag blir lika glad varje gång!!!*L*
Jag tycker du är en så otroligt stark och härlig person och man blir lika glad varje gång du tittar in.
Du och Anna är lite lika, ni sprider mys och glädje runt er.

Kramar i Massor!!!
Nilla