onsdag 16 januari 2008

Onsdag kväll


Kanske känns det något lite bättre idag. Träffade en väldigt klok kvinna igår, en kurator på sjukhuset som verkligen tog sig tid. Vi var där, länge. Det var skönt att försöka sätta ord på det jag känner, och bra att J också fick höra! Kuratorn vände på det jag sa och visade andra sidor att se på allt... och det tog sig in i min hjärna. Otroligt! Men skönt, slippa all skuld! Man tänker rätt sjuka tankar när något sånt händer, skönt att någon liksom väcker upp en! Farligt att fastna. Idag har vi haft en skön mysdag. Åkt en sväng tillsammans bara han och jag. Pratat om allt och inget...


Det finns många oerhört vänliga själar här inne som delar med sig av erfarenheter, som stöttar och visar att de finns. Det är så skönt att veta att jag inte är ensam om upplevelserna. Och snart snart är jag på g igen och då ska jag skriva eller ringa! Tillbaka.

Tills dess, suger jag i mig av alla fina ord!

Tack!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Sänder dig och familjen en bunt varma kramar......
Låt tårarna trilla och prata mycket.
Det blir ljusare så småningom.

Kramar från Anna Marias syster
Nilla

Anna Maria Niia sa...

Vad skönt att höra att du fått "prata av" dig. Tänker på dig och din familj varje dag... Längtar efter att få krama om er!!!

Anonym sa...

Mina tankar finns hos dej och de dina runtomkring.
Kramar från Laila (carema)

Anonym sa...

Hej Ulle B
Skönt att höra att det går åt rätt håll! Stor kram från mig, Vilma och 3 kattbäbisar