torsdag 4 oktober 2007

Knodd i magen :)


Idag har jag vetat om att det bor en liten knodd i magen i fyra dagar. Tänk att jag ska få en sån här fin mage om ett tag! Om nu allt går bra förstås och ha/on bestämmer sig för att bo kvar i magen. Det känns fortfarande härligt omtumlande. Ännu inget illamående eller andra känningar. Det jag kommer ihåg när jag var gravid med Maja var illamåendet och känsligheten för lukter. Jo förresten, den förlamande tröttheten har slått in. Speciellt i morse då jag blev väckt av Maja klockan halv sju. Och hade somnat klockan 01 kvällen före eftersom jag jobbat... usch så hemskt det var! Tröttheten sitter fortfarande i, och jag ska jobba ikväll och så tidigt upp i morgon, och sen jour i helgen... jaja det går säkert bra!
Försöker få lill-fröken att sova en stund nu på em, så att jag kan göra detsamma, proppmätta av kokt torsk i äggsås, mums!

Inga kommentarer: