lördag 2 april 2011

Lördagens middag blir taco :) hoppar jag brödet blir det perfekt GI-mat!!

Rastlösheten tidigare rasade jag bort på ny snabb promenad. Min lille vovve blir välrastad, och det är ju ingen nackdel. Full fart framåt i kopplet. Så länge han ligger på har ju även han ork i benen! Han är verkligen helt perfekt. Liten och lagom, lätt att ta med i bilen eller överallt. Ändå ordentligt robust och orkar gå min mil varje dag. Och skulle det bara bli kvartersrundor någon dag, köper han det också! Att han dessutom älskar att ligga i soffan nära nära och bli kliad bakom öronen är bara en bonus =)

............

Klockan är nio, jag har trampat 70 minuter och 2.05 mil, 50 situps, svetten dryper, benen underbart sega, magmusklerna (jo det finns faktiskt några därunder..) bränner och jag bara älskart!! Jag måste vara knäpp, vilket lördagsnöje!!

Inga kommentarer: